Chat Board

Chat for fun with anyone online
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 here ya go

Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Angel
Regular
Regular
avatar

Number of posts : 459
Age : 26
Location : Ummm
Registration date : 2007-03-01

PostSubject: here ya go   Sun Apr 22, 2007 1:29 am

Name:
Age:
Location:

Description
Male or Female:
eyes:
hair color:
height:
weight: (optional)

Clothes:
What are you wearing now:
What are you going to wear tomorrow:
How many pairs of shoes do you have:
pairs of socks:
shirts (or dressess for the girls):
pants:

Money
how much do you have of your own in your house right now:
how much in a savings account:
how much in a mutual fund:
(BOTH ARE OPTIONAL)

Holidays
Fav holiday:
Fav present you got for your bday:
Least fav holiday:

FOOD
Fav food:
Fav drink:
least fav food:
least fav drink:
Dark or milk chocolate:
Fav ice cream flavor:
Fav chip flavor:
Fav snack:

Fav animal:
least fav animal:
How many pets:
what kind of pets:
Dream pet:

Weird things:

Can's or Can not's
whistle:
sing well:
play an insturment:
good at sports:
drawing skills:
fassion designer:
cook or a baker:
fixes things easily:
write down anything you can or cant do that i didnt list

Boy(for girls)

Girl(for guys)

Famly
brothers and sister:

OTHER
Ever smoked:
took a drug:
lied:
killed:
punched, hit or anything like that (kicked as well) :
disobeyed God, parents, teachers etc...:
cut yourslef on perpose:

Why you became a Christain?

Church:
Like or dislike church:
Back to top Go down
View user profile
Angel
Regular
Regular
avatar

Number of posts : 459
Age : 26
Location : Ummm
Registration date : 2007-03-01

PostSubject: Re: here ya go   Sun Apr 22, 2007 1:45 am

Name: Brittney
Age: 14
Location: I live near Hershey

Description
Male or Female: female
eyes: blue
hair color: blonde with high lights
height: 94
weight: (optional)

Clothes:
What are you wearing now: my pajammas
What are you going to wear tomorrow: uhh my ripped jeans with my Aeropostale black shirt
How many pairs of shoes do you have: 18
pairs of socks:don't know
shirts (or dressess for the girls): I only have like one dress I hate to wear dresses
pants: 81 lol yyyeah I know I have waaaay to many

Money
how much do you have of your own in your house right now: don't know
how much in a savings account: don't know
how much in a mutual fund: don't know
(BOTH ARE OPTIONAL)

Holidays
Fav holiday: Christmas!
Fav present you got for your bday:hmm thats a hard one
Least fav holiday: Halloween

FOOD
Fav food: turckey sub with lettuce,tomato,mayo,american cheese,onions, and sweet and hot pepers
Fav drink: water
least fav food: FISH! YUCK!
least fav drink: SPRITE!
Dark or milk chocolate: milk
Fav ice cream flavor:cookie dough or chocolate
Fav chip flavor: Salt and Viniger
Fav snack:nachos and cheese

Fav animal: catz
least fav animal: horses
How many pets:1 cat
what kind of pets: 1 cat
Dream pet: another cat?

Weird things: don't have any weird things! lol

Can's or Can not's
whistle: yep
sing well: yes
play an insturment:yes
good at sports: uhh depends
drawing skills: eh?
fassion designer: no
cook or a baker: ya
fixes things easily: yeah sometimes
write down anything you can or cant do that i didnt list

Boy(for girls)
kind
loving
funny
taller then me
kinda long hair not to short lol
Christian
likes to talk ALOT
wants to kiss on the first date

Girl(for guys)

Famly
brothers and sister: 3 sisters and 2 parents

OTHER
Ever smoked: no
took a drug: yes(medicine) lol
lied: yes
killed:no
punched, hit or anything like that (kicked as well) : yes
disobeyed God, parents, teachers etc...: yes
cut yourslef on perpose: nope

Why you became a Christain? cuz I wanted to grow closer to God

Church: Palmyra BIC Church
Like or dislike church:yeah I like church
Back to top Go down
View user profile
JayeJayepitbull
Moderator
avatar

Number of posts : 248
Age : 24
Location : somewhere over the rainbow
Registration date : 2007-01-26

PostSubject: Re: here ya go   Sun Apr 22, 2007 12:15 pm

Name: Jill
Age: 13
Location: harrisburg

Description
Male or Female: female
eyes: hazel
hair color: dirty blonde
height: 5'3
weight: (optional) 103 i tink

Clothes:
What are you wearing now: jeans and a t shurt
What are you going to wear tomorrow: pajamas
How many pairs of shoes do you have: 1
pairs of socks: 5
shirts (or dressess for the girls): 0 dresses 5 shurts
pants: 2

Money
how much do you have of your own in your house right now: dk
how much in a savings account: dk
how much in a mutual fund: dk
(BOTH ARE OPTIONAL)

Holidays
Fav holiday: dont have one
Fav present you got for your bday: idk
Least fav holiday: crismis

FOOD
Fav food: i dont like food
Fav drink: water
least fav food: meat
least fav drink: tea
Dark or milk chocolate: dark
Fav ice cream flavor: mint chocolat chip (needs to be green)
Fav chip flavor: sour cream n onion
Fav snack: idk

Fav animal: bear
least fav animal: fish
How many pets: 12
what kind of pets: dogs,cats,rabbit,lizard
Dream pet: tonz of pit bulls lol

Weird things: idk

Can's or Can not's
whistle: nope
sing well: idk prolly not
play an insturment: ha yeah rite
good at sports: idk my guess is no
drawing skills: ha yeah rite i cant even draw a strait line
fassion designer: wat???
cook or a baker: baker
fixes things easily: it depends
write down anything you can or cant do that i didnt list theres so many things lol

Boy(for girls)
respectful
bad boy
tatoos
animal luver
has to luv me

Girl(for guys)

Famly
brothers and sister: 1 sis

OTHER
Ever smoked: nope
took a drug: nope
lied: yup
killed: nope
punched, hit or anything like that (kicked as well) : y of course
disobeyed God, parents, teachers etc...: yeah........
cut yourslef on perpose: yeah of course

Why you became a Christain? im not one wat a terrible question

Church: y would i go to one
Like or dislike church: idk i would prolly hate it though lol i wwouldnt even be aloud in

_________________
BEWARE of........................ME
Back to top Go down
View user profile
Angel
Regular
Regular
avatar

Number of posts : 459
Age : 26
Location : Ummm
Registration date : 2007-03-01

PostSubject: Re: here ya go   Sat Apr 28, 2007 4:50 pm

lol
Back to top Go down
View user profile
donttread22
Co-Admin


Number of posts : 927
Age : 26
Location : PA
Hobbies : SOCCER, tormenting Jackie
Registration date : 2007-01-19

PostSubject: Re: here ya go   Sun Apr 29, 2007 11:06 am

wow...dis girl's postin a lot of questions
Back to top Go down
View user profile http://donttread22.50megs.com/
dag264
Regular
Regular


Number of posts : 349
Registration date : 2007-03-25

PostSubject: Re: here ya go   Mon Apr 30, 2007 8:01 pm

Umm pretty long but ok lol



Name: Daniel
Age: 12
Location: Earth last time I checked

Description
Male or Female: Male
eyes: Blue
hair color: dirty blonde
height: 5.2-5.3
weight: (optional) I dunno like 92 pounds last time I weighed myself

Clothes:
What are you wearing now: Jeans black shirt with flames on that says live to skate Sneakers and ankle socks
What are you going to wear tomorrow: ummm who plans that?
How many pairs of shoes do you have: 2 includeing my sunday shoes: 2
pairs of socks: 12
shirts (or dressess for the girls): dunno
pants: like 5

Money
how much do you have of your own in your house right now: not much put most in bank
how much in a savings account:
how much in a mutual fund:
(BOTH ARE OPTIONAL)

Holidays
Fav holiday: christmas
Fav present you got for your bday: ummm dunno
Least fav holiday: holloween

FOOD
Fav food: tacos
Fav drink: water
least fav food: basicly all really sweet stuff
least fav drink: dunno
Dark or milk chocolate: milk
Fav ice cream flavor: french vanilla
Fav chip flavor: doritoes
Fav snack: ummmm cheese

Fav animal: Dog
least fav animal: cat
How many pets: 1
what kind of pets: Pamaranian, chawawa
Dream pet: none really

Weird things: I don't really know what i was supposed to put here

Can's or Can not's
whistle: yes
sing well: not really
play an insturment: kinda
good at sports: yes
drawing skills: a little
fassion designer: no way
cook or a baker: no
fixes things easily: depends what it is
write down anything you can or cant do that i didn't list: this would take forever to write.....

Boy(for girls)

Girl(for guys) dunno

Famly
brothers and sister: 2 older sisters and 1 older brother

OTHER
Ever smoked:
took a drug: no
lied: yes
killed: obviously not.....
punched, hit or anything like that (kicked aswell) :Agn....obviously
disobeyed God, parents, teachers etc...: obviously.....everybody sins
cut yourslef on perpose: ummm no

Why you became a Christain? Born into it and know it's true

Church:
Like or dislike church: Obviously like....
Back to top Go down
View user profile
Tyler
Regular
Regular
avatar

Number of posts : 16
Registration date : 2007-02-27

PostSubject: Re: here ya go   Mon Apr 30, 2007 10:03 pm

Name: Tyler Gall
Age: 13
Location: and u would like to know?

Description
Male or Female: um....male
eyes: hazel
hair color: brown
height: 5'5"
weight: (optional)

Clothes: wat?
What are you wearing now: gym clothes
What are you going to wear tomorrow: gym clothes
How many pairs of shoes do you have: idk.....5
pairs of socks:idk
shirts (or dressess for the girls): 20
pants: 5

Money
how much do you have of your own in your house right now: idk
how much in a savings account: idk
how much in a mutual fund: wat?
(BOTH ARE OPTIONAL)

Holidays
Fav holiday: Christmas
Fav present you got for your bday: um....Kenny Chesney concert tickets
Least fav holiday: halloween

FOOD
Fav food: Pizza
Fav drink: Coke, Water
least fav food: fish
least fav drink: fruit pop
Dark or milk chocolate: milk
Fav ice cream flavor: cookies and cream
Fav chip flavor: BBQ
Fav snack: cheese puffs

Fav animal: Horse, Dog
least fav animal: idk
How many pets: 5
what kind of pets: cats,dogs.....cats r outside
Dream pet: horse

Weird things: wat?

Can's or Can not's
whistle: yes
sing well: yes
play an insturment: piano
good at sports: yes
drawing skills: no
fassion designer: no way
cook or a baker: kinda
fixes things easily: yes
write down anything you can or cant do that i didnt list

Girl(for guys)
Shorter than me
likes sports
likes horses
likes dogs
LOVES GOD
Goes to church
doesnt swear
cute
nice
doesnt mind outdoors

Family
brothers and sister: 1 sis

OTHER
Ever smoked: no
took a drug: no
lied: yes
killed: no
punched, hit or anything like that (kicked as well) : yes
disobeyed God, parents, teachers etc...: yes
cut yourslef on perpose: no

Why you became a Christain? because there is no way to heaven except through the son.

Church: Community Alliance Church
Like or dislike church: Like
Back to top Go down
View user profile
mollyyyx28
Regular
Regular
avatar

Number of posts : 25
Registration date : 2007-04-30

PostSubject: Re: here ya go   Mon Apr 30, 2007 11:34 pm

Name: Molly
Age: 13
Location: stalker. jk

Description
Male or Female: female
eyes: brown
hair color: brown
height: 5'2"
weight: (optional)

Clothes: white cami shirt with a gray shirt over it... and jeans.
What are you wearing now: oh i thought that was what the above question was asking. haha whateva
What are you going to wear tomorrow: i don't know.
How many pairs of shoes do you have: i don't know.
pairs of socks: i'm not going and counting my socks. lol
shirts (or dressess for the girls): dresses? 1 that i wore a long time ago in my aunt's wedding but that's it. i hardly ever wear dresses. like never. lol
pants: i don't feel like counting them right now. geez jk

Money
how much do you have of your own in your house right now: haha none right now.
how much in a savings account: i'm not telling you! lol
how much in a mutual fund: um
(BOTH ARE OPTIONAL)

Holidays
Fav holiday: Christmas
Fav present you got for your bday: i don't know.
Least fav holiday: halloween (i hate it)

FOOD
Fav food: i don't know.
Fav drink: soda, water, milkshakes... haha.
least fav food: i don't know, i'm like not picky at all.
least fav drink: alcohol... Razz
Dark or milk chocolate: milk
Fav ice cream flavor: mint chocolate chip
Fav chip flavor: i don't know.
Fav snack: um

Fav animal: Horse, Dog
least fav animal: i don't know.
How many pets: 11 haha
what kind of pets: one dog and 11 outside pets. lol
Dream pet: horse!!!

Weird things: huh?

Can's or Can not's
whistle: yes
sing well: i like to sing, but i don't think i'm good.
play an insturment: piano
good at sports: i guess. ?
drawing skills: no
fassion designer: no
cook or a baker: kinda
fixes things easily: lol no
write down anything you can or cant do that i didnt list

Guy(for girls)
loves God!
believes the same things i do... like good morals and stuff.
oh and there's a bunch of things but i'll keep them to myself. lol


Family
brothers and sister: 1 brother, 1 sister

OTHER
Ever smoked: no
took a drug: no
lied: no
killed: no
punched, hit or anything like that (kicked as well) : yes
disobeyed God, parents, teachers etc...: yes
cut yourslef on perpose: no

Why you became a Christain? because i want to spend eternity in Heaven with Jesus and i love Him and I want to get closer to Him.

Church: GBC
Like or dislike church: Like
Back to top Go down
View user profile
AmyPerson
Regular
Regular
avatar

Number of posts : 47
Age : 25
Location : Pittsburgh
Hobbies : I luv art!!
Registration date : 2007-04-30

PostSubject: Re: here ya go   Wed May 02, 2007 4:50 pm

Subject: here ya go Sun Apr 22, 2007 12:29 am

--------------------------------------------------------------------------------

Name: Amy
Age: 13
Location: Near Pittsburgh

Description
Male or Female: Female
eyes: brown
hair color: brown
height: umm.. i think 5'3
weight: (optional)

Clothes:
What are you wearing now: black shorts with layered tanks
What are you going to wear tomorrow: dk
How many pairs of shoes do you have:about 10
pairs of socks: millions
shirts (or dressess for the girls): ick dresses
pants: idk

Money
how much do you have of your own in your house right now: dk
how much in a savings account: dk
how much in a mutual fund: dk
(BOTH ARE OPTIONAL)

Holidays
Fav holiday: Easter
Fav present you got for your bday: Money
Least fav holiday: Halloween

FOOD
Fav food: chocolate
Fav drink: watermelon slushy
least fav food:spinach
least fav drink: V8
Dark or milk chocolate: Dark
Fav ice cream flavor:chocolate
Fav chip flavor: salt and vinegar
Fav snack: ice cream

Fav animal: dog
least fav animal: cockroach
How many pets: 1
what kind of pets: dog
Dream pet: dk

Weird things:

Can's or Can not's
whistle: yes
sing well: yes
play an insturment:piano
good at sports: not really
drawing skills: good
fassion designer: y not?
cook or a baker: sure
fixes things easily: no not really
write down anything you can or cant do that i didnt list

Boy(for girls)
Sweet
Charming
Funny
Has a good relationship with God
respectful
loving
(cute?)
Girl(for guys)

Famly
brothers and sister: 1 older bro

OTHER
Ever smoked: no
took a drug: nah
lied: duh
killed:no
punched, hit or anything like that (kicked as well) :yup
disobeyed God, parents, teachers etc...: uh huh
cut yourslef on perpose: no

Why you became a Christain? Because I love God

Church: CHBC
Like or dislike church: love it
Back to top Go down
View user profile
Angel
Regular
Regular
avatar

Number of posts : 459
Age : 26
Location : Ummm
Registration date : 2007-03-01

PostSubject: Re: here ya go   Thu May 03, 2007 12:10 am

Thanks Everyone dat has done it! lol
Back to top Go down
View user profile
mollyyyx28
Regular
Regular
avatar

Number of posts : 25
Registration date : 2007-04-30

PostSubject: Re: here ya go   Thu May 03, 2007 12:55 am

Amy! Are you the Amy in my Science class at 11 with Mrs. Petrouski??
Back to top Go down
View user profile
Angel
Regular
Regular
avatar

Number of posts : 459
Age : 26
Location : Ummm
Registration date : 2007-03-01

PostSubject: Re: here ya go   Thu May 03, 2007 9:44 am

Amy I know is in one of Aaron's classes
Back to top Go down
View user profile
AmyPerson
Regular
Regular
avatar

Number of posts : 47
Age : 25
Location : Pittsburgh
Hobbies : I luv art!!
Registration date : 2007-04-30

PostSubject: Re: here ya go   Fri May 04, 2007 9:48 am

Yeah, Im in science with a Molly... I KNOW YOU!!!!!! COOL
And I'm in one of Aarons classes... i think S.S., but it might be science. lol
Back to top Go down
View user profile
mollyyyx28
Regular
Regular
avatar

Number of posts : 25
Registration date : 2007-04-30

PostSubject: Re: here ya go   Fri May 04, 2007 4:07 pm

YEAH AMY!! lol
choc-o-la-te
yeahh that was fun today. lol
Back to top Go down
View user profile
Tyler
Regular
Regular
avatar

Number of posts : 16
Registration date : 2007-02-27

PostSubject: Re: here ya go   Fri May 04, 2007 4:10 pm

mollyyyx28 wrote:
YEAH AMY!! lol
choc-o-la-te
yeahh that was fun today. lol


wat??? lol
Back to top Go down
View user profile
mollyyyx28
Regular
Regular
avatar

Number of posts : 25
Registration date : 2007-04-30

PostSubject: Re: here ya go   Fri May 04, 2007 4:13 pm

lol me and Amy were in a breakout in Science class together today... and she wrote choco-la-te instead of chocolate so i was like "choco-la-te" and saying it and stuff... yeah and it was kinda funny.
lol now i'm not making any sense.
Back to top Go down
View user profile
AmyPerson
Regular
Regular
avatar

Number of posts : 47
Age : 25
Location : Pittsburgh
Hobbies : I luv art!!
Registration date : 2007-04-30

PostSubject: Re: here ya go   Fri May 04, 2007 4:25 pm

YAY!
CHOC-O-LA-TE!!!!!!
We were studying food labels and one had chocolate on it so i started saying choc-o-la-te and it was fun
Back to top Go down
View user profile
mollyyyx28
Regular
Regular
avatar

Number of posts : 25
Registration date : 2007-04-30

PostSubject: Re: here ya go   Fri May 04, 2007 4:36 pm

yes it was fun!
Back to top Go down
View user profile
Angel
Regular
Regular
avatar

Number of posts : 459
Age : 26
Location : Ummm
Registration date : 2007-03-01

PostSubject: Re: here ya go   Fri May 04, 2007 5:31 pm

hahahaha
Back to top Go down
View user profile
donttread22
Co-Admin


Number of posts : 927
Age : 26
Location : PA
Hobbies : SOCCER, tormenting Jackie
Registration date : 2007-01-19

PostSubject: Re: here ya go   Sat May 05, 2007 11:40 am

that's kinda weird...but i dont do home-skooling, so i woodnt know
Back to top Go down
View user profile http://donttread22.50megs.com/
AmyPerson
Regular
Regular
avatar

Number of posts : 47
Age : 25
Location : Pittsburgh
Hobbies : I luv art!!
Registration date : 2007-04-30

PostSubject: Re: here ya go   Wed May 16, 2007 9:10 pm

We dont homeschool
and homeschoolers are certainly not the only weird ones. Shocked
Back to top Go down
View user profile
Jackie
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 861
Age : 24
Location : ♥ playing soccer with my homies Brendan and Eric ♥
Hobbies : SOCCER! hmm...hanging out with Eric and Brendan. street hockey
Registration date : 2007-01-19

PostSubject: Re: here ya go   Thu May 17, 2007 10:27 am

lol...dont worry about him Amy...hes the trouble maker of the forum. hes not that bad in person though. lol

_________________
All that matters is how hard you tried.
Back to top Go down
View user profile http://coolboard.niceboard.com
AmyPerson
Regular
Regular
avatar

Number of posts : 47
Age : 25
Location : Pittsburgh
Hobbies : I luv art!!
Registration date : 2007-04-30

PostSubject: Re: here ya go   Thu May 17, 2007 10:43 am

lol I'll trust you on that.
Back to top Go down
View user profile
Jackie
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 861
Age : 24
Location : ♥ playing soccer with my homies Brendan and Eric ♥
Hobbies : SOCCER! hmm...hanging out with Eric and Brendan. street hockey
Registration date : 2007-01-19

PostSubject: Re: here ya go   Thu May 17, 2007 11:22 am

lol...well, he can b consider one of his hobbies is tormenting me. lol..but yea he purposely trys to make trouble on here.

_________________
All that matters is how hard you tried.
Back to top Go down
View user profile http://coolboard.niceboard.com
nile_star
Regular
Regular
avatar

Number of posts : 65
Age : 26
Location : If you don't know this by now...never mind.
Registration date : 2007-01-26

PostSubject: Re: here ya go   Thu May 17, 2007 12:17 pm

Name: Alanna/Lana
Age: 14, 15 on June 2! Very Happy
Location: Physically: PA, mentally: ummm, I don't know, it keeps changing...

Description
Male or Female: Female
eyes: dark brown
hair color: ruddy brown
height: 5'
weight: 100 lbs.

Clothes:
What are you wearing now: T-shirt, denim capris
What are you going to wear tomorrow: Not sure
How many pairs of shoes do you have: 5 or 6
pairs of socks: too many
shirts (or dresses for the girls): not sure
pants: not sure

Money
how much do you have of your own in your house right now: not very much
how much in a savings account: not sure
how much in a mutual fund: not sure
(BOTH ARE OPTIONAL)

Holidays
Fav holiday: Christmas
Fav present you got for your bday: Zoo Tycoon 2!
Least fav holiday: Christmas, there's too much stuff going on

FOOD
Fav food: anything with cheese or chocolate, it seems
Fav drink: water
least fav food: anything that's still moving
least fav drink: cranberry juice
Dark or milk chocolate: Milk
Fav ice cream flavor: Cookies n' cream
Fav chip flavor: BBQ
Fav snack: Combos

Fav animal: dolphin
least fav animal: spider
How many pets: None Sad
what kind of pets: see above
Dream pet: Cat or parrot

Weird things:

Can's or Can not's
whistle: yes
sing well: not sure
play an insturment: yes
good at sports: no
drawing skills: somewhat
fashion designer: not really
cook or a baker: no
fixes things easily: no, I'm more likely to break them, lol
I can do this really freaky thing with my fingers that makes them look broken and twisted; I'd have to take a photo of it for you to see what I mean.

Boy(for girls)
A boy? Is that a monkey?

Family
brothers and sister: NONE! Yay! cheers

OTHER
Ever smoked: nope
took a drug: nope
lied: doesn't everybody?
killed: bugs and nothing bigger
punched, hit or anything like that (kicked as well): yes
disobeyed God, parents, teachers etc...: doesn't everybody?
cut yourself on purpose: nope

Why you became a Christian? It was the "popular" thing at my old Christian school. But I didn't get serious about it until about 5th grade or so. Then I'm not sure what happened.

Church: Watsontown Christian and Missionary Alliance Church
Like or dislike church: Dislike it for the most part, even though the Alliance denomination is said to be one of the nicest out there.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: here ya go   

Back to top Go down
 
here ya go
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Chat Board :: Extra :: Introductions-
Jump to: